vélemény

2014.02.04. 00:06

eszemix - 2014. 02. 02. 14:46

A Breaking Bad után a második olyan sorozat a True Detective, ami egyáltalán nem jön be. Nem is értem a népszerűségét. Lehet, hogy az én lelkem túl romlatlan ahhoz, hogy értékelni tudjam ezeket…

KG - 2014. 02. 03. 16:57

akkor fogadd el SZMX hogy egy elbaszott emberi lény vagy.

A bejegyzés trackback címe:

https://emirsegek.blog.hu/api/trackback/id/tr395797821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marpeter 2014.02.06. 22:10:11

Breaking Bad-et par resz utan abbahagytam, nem kotott le.

True Detective-bol eddig 1 reszt lattam, meg nincs velemenyem.

Egy elbaszott emberi leny vagyok en is. Bar ezt tudtuk eddig is... :/

marpeter 2014.02.06. 22:12:40

hmmm... az elozo kommentem elszant a semmibe. akkor meg egyszer:

"A Breaking Bad-et par resz utan abbahagytam, nem kotott le.

True Detective-bol eddig 1 reszt lattam, meg kitartok.

Ezek szerint en is egy elbaszott emberi leny vagyok, de ezt tudtuk eddig is..."

Vagy valami hasonlot irtam az elobb is. :)

marpeter 2014.02.06. 22:13:35

Csodas! Erre megjelent mindketto... pedig amikor a masodikat kuldtem, az kapasbol megjelent. Az elso utan meg frissitgetes utan se. Fura, fura cipo... :/

eszemix 2014.02.06. 23:01:46

@marpeter: egyetlen kifejezés eltérés volt a két kommented között! Jó a memóriád! Azért nem jelent meg először, mert el volt rendelve, hogy a fura, fura cipőt is meg kell említeni. ;)
süti beállítások módosítása