Az én kis aranyos, gyönyörű, hűséges autóm ma ismét kiválóan megfelelt a műszaki vizsgán. A vizsgára készülésből kifolyólag csillog-villog és illatozik tetőtől talpig, és a remek eredményért holnap kapni fog egy új illatot a visszapillantó tükrére. Bizony. :)

 

Egyébként június közepén felmondtam az étteremben, és azóta egy gyorsétkezdében sütögetem a hamburgereket és egyéb olajban tocsogó csemegéket. Új uniformis, új szabályok, továbbra sem olyasféle karrier, amire vágyom, de azt hiszem a nehezén már túlvagyok, és kibírtam, hogy nem mondtam fel eddig, úgyhogy maradok, amíg nincs jobb.

 

Továbbá, múlt héten a faluból olyan híreket hallottam, hogy Roryék úgy döntöttek, hogy elaltatják Squire-t, aki megkergeti és néha megtámadja a szomszéd birkákat, mikor kiengedik a kennelből. Nagyon remélem, hogy azóta jobb belátásra tértek és kitalálnak valami jobb megoldást. Az a baj, hogy nincs aki foglalkozzon vele, nem csoda, hogy megzakkant szegénykém a bezártságtól. Úgy érzem, ideje ellátogatnom a faluba.

 

Az utóbbi évek legesősebb júniusa után ma zártuk az utóbbi évek legesősebb júliusát is. Nem is volt olyan nap, hogy egyáltalán ne esett volna. Kíváncsian várom, vajon mit hoz az augusztus...

Szerző: eszemix

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://emirsegek.blog.hu/api/trackback/id/tr914689781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása