Madárfüttyös jó reggel...

2012.06.12. 10:14

Na jó. Aki szerint jó dolog madárcsicsergésre ébredni, arra még valószínűleg nem pikkelt csóka! A három év falubeli idillt a szarkák háborgatták rendszeresen, de rövid idő alatt hozzászoktam jellegzetes csürrögésükhöz, és 2-3 hónap után már nem dőltem be a kis hangutánzó trükkjüknek, amikor a diesel motor indítását híven imitálva ugrasztottak ki reggelente az ágyból.

Az ablakom előtti fa a sok eső és némi napsütés folyományaként dús lombozatra tett szert, idevonzva egy rakás új madarat. A rigók és apróbb dalosmadarak nem zavarnak, a galambok burukkolása is elmegy, de ezek a köcsög csókák ülnek a fán vagy az előtte futó villanyvezetéken, és arccal a ház felé dalolásznak teli torokból be az ablakomon!!! Nagyon dallamos a trillázásuk, azt meg kell hagyni, de a hatodik hajnali ébresztés után már úgy keltem ma, hogy "országomat egy légpisztolyért"! A szomszéd kakas meg rendszeresen rekedtre üvölti magát, de azt már szinte fel sem veszem...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emirsegek.blog.hu/api/trackback/id/tr954582671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marpeter 2012.06.15. 09:16:30

en egyszer tehenbogesre ebredtem a panel negyediken. na azon nagyon meglepodtem. egeszen addig, amig ra nem jottem, hogy az oladi muvkozpontban mezogazdasagi kiallitas volt. :)
süti beállítások módosítása