Igen viccesen indult ma a reggel. A kávéhoz való forróvízre várva kiléptem a ház elé megnézni, hogy jött-e posta. Vagyis léptem volna, ha nem botlottam volna mindössze 2 mázsa fűtőtőzegre a lábtörlőn. Négy 50 kilós zsák csücsült címzés nélkül, ám nyilvánvalóan rossz címre kézbesítve a bejárati ajtó előtt.

Szerencsére az érintettek rövidesen korrigálták a tévedést, így késedelem nélkül eljutottam szívből utált munkahelyemre, ahol  4 órán át egyedül próbáltam egyszerre 3 helyen végezni 3 ember munkáját, mert elfelejtettek munkaerőt beosztani azokra az órákra, majd elküldtek 45 perc szünetre. Nyilván pont ma nem volt nálam olvasnivaló, és habár ma egész szép napunk volt, abban az 1 órában richtig szakadt az eső. A délutáni munkaerő érkezésével sem igazán változott a terhelés, mert a frissen érkezettek jó szokásuk szerint egymással cseverésztek munka helyett, míg én egyedül robotoltam. Tegnap is ugyanez volt a helyzet, de akkor feltűnt az egyik főnök, és elvitt leltározni. Fél óra után magamra hagyott a "mindjárt jövök" szöveggel, amiből persze lett vagy egy óra, aztán visszatérve gondolom jól meglepődött, látván, hogy sitty-sutty gatyába ráztam a raktárkészletet, és perverz módon még élveztem is, sőt másfél órát rátoltam még a munkaidőm végére. A mai robotolásom láttán pedig egy másik főnök (van ám azokból is vagy 4-5!) behívott az irodába, ahol közölte velem, hogy olyan figyelemreméltó teljesítményt nyújtok az utóbbi hetekben, hogy felterjesztettek menedzseri továbbképzésre. Hehe. A végén még manager leszek egy olyan szakmában, amihez végképp nincs semmi ambícióm. Röhej. És arra nem gondolnak ezek a nagyokosok, hogy ki marad "gödröt ásni", ha Sanyiból menedzser lesz?

 

sanyi.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emirsegek.blog.hu/api/trackback/id/tr544722411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása