Bünti

2014.01.31. 18:29

 

Azt hiszem ma majdnem sikerült megríkatnom egy őszülő, felnőtt férfit. Történt ugyanis, hogy ismételten szerelőhöz kellett vinnem a kocsit. Ami kezdetben 80 eurónak nézett ki, majd később telefonon 150 euróra lett pontosítva, végül ma reggelre 200 euróra rúgott a számlán, amit a szerelő tolt az orrom alá. Nekem meg ennek láttán úgy elgurult a gyógyszerem, hogy kissé felemeltem a hangom amikor szóvá tettem, hogy erről nem volt szó. Telefon telefont követett, miközben az egyébként alkatrészeket áruló boltba vásárlási szándékkal betérő további 4-5 hímnemű félelemmel vegyes, néma ámulattal figyelte, ahogy szikrákat szór a szemem. A végén 150 eurót fizettem, továbbá újabb tapasztalattal gazdagodtam az internetes használt-autó-vásárlás következményeiről. Jövő héten elmegyek a műhelybe, ahonnan Ruby-t hoztam anno, és megpróbálom elcserélni ezt a gyötrelmes fémhulladékot valami használható járműre.  

Amúgy BUÉK mindenkinek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://emirsegek.blog.hu/api/trackback/id/tr855791912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása