Már a legutóbbi bejegyzésben említettem, hogy elkezdett esni az eső. A helyzet idestova harmadik hete változatlan. Eső minden nap. Egész nap. Tarkítva némi jégesővel, orkán erejű szelekkel. Hajnalonta néha arra riadok, hogy a cserére váró söröshordókat görgeti a szél a parkolóban. Tegnapelőtt 7 hordót szedegettem össze a szomszéd telkéről, és hordtam vissza őket. Gurultukra persze felriadtam hajnalban, gyorsan meggyőződtem róla, hogy nincs közvetlen veszély, majd visszafeküdtem. Két héttel ezelőtt - persze a szabadnapomon, amikor alhattam volna akár délig - az első guriga hajnali 4-kor indult útjára. Akkor még nem tudtam milyen zajt hallok. Felkeltem, kilestem az ablakomon, erre látom, hogy a Heinekenes hordó félúton van a főút felé. Nosza, kaptam is magamra a télikabátot, kocogtam begyűjteni a szökevényt, mielőtt valami végzetes történne. A főnököm motorcsónakját is hozzá kellett láncolni a furgonhoz, és úgy egyébként is cudar idő van, az embernek nincs humora kimozdulni a házból. De persze muszáj oda-vissza járkálni a mosógép és a szárító között, úgyhogy pöpec kis megfázást szedtem össze így május végére. És nem tudok aludni, mert mindig felriadok az eldugult orrom miatti horkolásomra.

 

A munkaerő kibővült két részmunkaidős hímnemű taggal: Liam angliából visszatelepült huszonéves srác, mosogatófiúnak került ide, de valószínűleg az én konyhabeli munkámat fogja elszedni. Múlt héten - 3 munkanap után - totál összeverve, törött ujjal, betört orral érkezett. Azt mondja, a barátnője esett neki egy fém mérőkanállal. Szép dolog a szerelem... Lényeg, hogy totál használhatatlan így. Az étteremben pedig egy régi ismerős szolgál fel hetente pár napot. Ő elég vicces figura, és érti is a dolgát, úgyhogy nincs panaszom rá. Elvileg jövő héten érkezik valami csaj is. Hátha ő már fog vasalni is...

 

Idevágó filmtörténeti klasszikus (habár igazság szerint az előző videórészlet végén veszi kezdetét az égi áldás, illetve abban hangzik el a címet ihlető sor is):

 

 

És a víz víz víz csak jött jött jött...

A bejegyzés trackback címe:

https://emirsegek.blog.hu/api/trackback/id/tr572933205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marpeter 2011.05.26. 10:13:09

es az Opera bongeszobe epitett RSS olvasonak hala tudom, hogy mikor irsz a blogba, es tudom is olvasni! ;)

amugy a bejegyzeshez hozzaszolva: azokat a soroshordokat nem lehet lekotozni? ha gumipokkal osszefogtok kettot, akkor az mar nem tud gurulni. :)
süti beállítások módosítása