Kint vagyok

2008.12.05. 14:56

Hahó Mindenkinek!

Csak röviden.

Az utazás rendben ment. Sajnos a bőröndömet feltörték, a lakat oda. Érdekes módon nem a csörgőóra zavarta őket, hanem valószínűleg nem láttak bele átvilágításkor abba a kis fekete táskába, amit eltettem, és ezért nyitották ki. Eddig nem tűnt fel, hogy bármi hiányozna.

A csaj várt, szaladtunk, hogy elérjük az utolsó buszt. Meglepő módon a buszon már arról beszélt, hogy segít majd lakást keresni, mert hogy arról volt szó, hogy körülbelül két hétig élvezem a vendégszeretetét. Ezen meglepődtem, de természetesen nem akarok rajta élősködni vagy ilyesmi… Még az előző lakásban töltöttük az éjszakát, ha minden igaz, akkor ma költözünk át az újba, csak még nincs takaró. Azt ma kell beszerezni. Ő korán reggel elment, és majd 8 körül találkozunk a lakásban.

Most nincs internet, úgyhogy elindultam a vakvilágba, hogy bejussak a központba ügyeket intézni, meg keresni egy netkávézót. Egyelőre addig jutottam, ahol leszálltunk a buszról. Gondolkoznom kell, hogy merre induljak tovább, úgyhogy jobbnak láttam visszajönni pár métert egy kávézóig, ahol láttam, hogy van vezetéknélküli internet. Kiírtam néhány iroda címét, ahol pps számot lehet intézni, meg egy állásközvetítő ügynökségét is. Mindjárt megnézem a térképet és megkérdezem itt valakitől, hogy merre induljak. Izgalmas egyébként. :) És ne aggódjatok, előbb-utóbb elrendeződnek a dolgok. Ha meg nem, akkor nyergelj, fordulj.

Remélem, hogy az új lakásból lehet majd netezni. Majd próbálok felderíteni ma közeli helyeket, ahol jó áron lehet használni az internetet.

Puszi mindenkinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://emirsegek.blog.hu/api/trackback/id/tr64805976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marpeter 2008.12.06. 15:33:48

Hat Mesi, csak ugyesen! Meg hasznalj google maps-t. Mar ha majd lesz neted. :)
Sok sikert!

Nyuszi01 (törölt) 2008.12.08. 08:13:47

Mesi nem is mondtad, hogy ilyen gyorsan csatlakoztál az IRA-hoz. :)))
Drukkolok munkaügyben!
süti beállítások módosítása