Nos, ismét ír földön telnek a napjaim, immáron két hete. Percre pontosan!

Az álláskeresők mindennapjait élem volt kolleganőm vendégszobájában, Kells-ben. Felkelek, bekapcsolom a gépet és kisebb szünetekkel késő estig vadászok a hirdetésekre. Eddig eredménytelenül, de nem olyan fából faragtak, hogy csak úgy feladjam. Az időjárás nagyon üdítő, mindenhol nyílik a nárcisz, ma egész délután a szomszédok fűnyíróinak távoli döngicsélését hallgattuk, és délután frissen nyírt fű illatát szívtam be az orromon séta közben. A házban viszont alig-alig megy a fűtés, és ezt egy magamfajta puhány rosszul viseli. Vettem egy kis szobai hősugárzót, az hoz egy kis melegséget az életembe.

 

Az egyhangú napokat feldobandó néha felajánlom szolgálataimat. Az első héten összeraktam a másfél éve falnak támaszott, originál csomagolásban jobb sorsra váró lapraszerelt konyhaszekrényt. Kellett rá 4 óra, amiből az első az ábrák értelmezésével, sűrű anyázással és a kismillió csavar kiválogatásával ment el. Csak úgy repült az idő, mire minden csavart, fiókot és fogantyút a megfelelő helyre applikáltam, a végeredmény viszont szemet gyönyörködtető lett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kolleganőm felsőoktatási előkészítőre jár, és láthatóan meghaladja az erejét, hogy minden tárgyban tartsa az iramot, így múlt héten nekiültem a Hamletnek és megírtam belőle egy 6 gépelt oldalas elemzést egy előre megadott cím alapján. Gondolom a tanára meg lesz majd lepve, hogy ki sem nézett volna belőle ilyen színvonalú beadandót. Ma pedig megfőztem életem első marhapörköltjét, kizárólag ír hozzávalókból, olivaolajjal és jobb híján kaliforniai paprikával. Evés közben nosztalgiával gondoltam a köménymagra, hogy az milyen jó lett volna a krumpli vizébe, de összességében nagyon finom lett!

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Olyan sokoldalú vagyok, hogy az már gömb! Azt hiszem ezeket az eredményeket be is írom az önéletrajzomba. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emirsegek.blog.hu/api/trackback/id/tr344205916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marpeter 2012.02.26. 16:06:18

Jol van, Mesi! Csak ugyesen!
Beirhatod azt is, hogy butor-osszeszereles, alapszint. Hatha... :)

Tundefeny 2012.04.02. 11:38:08

Meseee! Hiányzik a like gomb a blogodból :) De biztosan tudatos a döntés, hogy az olvasóid ne lustuljanak el, hanem szóljanak is hozzá a bejegyzéseidhez. :)
süti beállítások módosítása